Wij zijn Mastenbroek

Mastenbroek is een laagdrempelige én betrouwbare partner. We houden van een persoonlijke benadering en gaan net dat stapje verder. Als je je financiële administratie door ons laten doen, dan kun je ervan op aan dat het nauwkeurig, overzichtelijk en op tijd gebeurt. Onze klanten komen vaak uit Utrecht, Barneveld, Amersfoort en de regio Nijkerk.

Anoeska Roks-Mastenbroek

Anoeska Roks-Mastenbroek

Fiscalist en Register Belastingadviseur

Mastenbroek is in 2009 opgericht door Anoeska Roks-Mastenbroek. Ze volgde onder andere de opleidingen HBO Bedrijfseconomie en Register Belastingadviseur bij brancheorganisatie RB. Op dit moment volgt ze de master Fiscaal Recht bij Nijenrode Business Universiteit.

‘Ik vind het belangrijk om mijn klanten goed te kennen. Op die manier kan ik gericht meedenken en helpen de structuur van de onderneming zo goed mogelijk in te richten. Ik heb een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, waardoor ik me betrokken voel en goed werk lever.’

 

Rosalie du Bois

Rosalie du Bois

Assistent accountant

Rosalie du Bois werkt sinds 2017 als assistent-account bij Mastenbroek. Ze houdt zich onder andere bezig met de loonadministratie en het verwerken van financiële stukken.

‘Anoeska en ik vormen een heel goed team. Onze klanten merken dat. We vinden het belangrijk dat zij naast een efficiënte verwerking van de financiële stukken ook een goede, persoonlijke dienstverlening krijgen.’

 

Hanneke Boom

Hanneke Boom

Assistent accountant

Hanneke werkt sinds 1 januari 2022 bij Mastenbroek als assistent-accountant en belastingconsulent. Ze houdt je administratie bij in Exact-Online. Ook helpt ze je bij het houden van inzicht in de financiën van je onderneming. Exact-Online heeft een dashboard waardoor je kunt zien hoe je onderneming er voor staat. Tevens is zij Moneybird-expert.

‘Ik vind het fijn om klanten te kennen en rekening te houden met persoonlijke wensen. Het is leuk dat we veel verschillende soorten ondernemingen als klant hebben. Dat maakt het werk heel boeiend. Wij werken volledig digitaal, dat is prettig en efficiënt, maar gelukkig staat het persoonlijk contact niet in de weg.’

 

Mariska

Mariska

Office Manager

Henk

Henk

Documentmanagement en procesoptimalisatie

Heb je vragen of wil je een afspraak maken?

Neem dan contact met ons op.